Happy Birthday !

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 12, 2011

lov3 is cintA .. ..

holaa u'ollz.. just now, aku baru abes layan Indonesian movie, L0ve Is Cinta.. oke. before ni mmg xpenah tengok, then tdy around 9 o'clock, astro ad tayangkan cite ni, so, layan la kan. cite ni taun 2007 kot, skang baru aku nak tengok.. ketinggalan blul aku. haha. ^^

nie poster nyaa,.. !!

mesti best kalau kte dpt life yg cm ni. i mean the beginning of the story, best friend, then falling in love with each other, one of them dapat futher study kt america, hmm.. sampai sini cite dye da stat da xbes. hhaha.. tp, si lelaki berusaha sedaya upaya ntok buktikan yg dye adalah 'Ryan' dn nak prove yg dye sebenarnya cintakan si 'cinta' ni, mesti best je kkan law dpt bf cm ni.. tp zaman skrang ad lg ke lelaki yg betulbetul setia dan betulbetul sayang kan seorang perempuan sampai sanggup buat apa je. hmm.. mungkin ada tp kte je yg xperasan. setiap daripada kte mesti ada berperasaan buruk terhadap seseorang kan. xkirela siapa, tp mesti ad punye. aku pun same je, mcm tu jgk,, biasa laa. aku pun manusia normal yg sering melakukan kesilapan, sama ada sedar dan tidak sedar.{lari topic da ni}. haha.

da la. aku xtawu nak merepek ap lg ni. haha..


-the end-

No comments:

Post a Comment