Happy Birthday !

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 26, 2011

tired !.


babak satu ::
hey guys. saia rase penat setelah bejalan satu hari bersama dengan mak saia. ^^ tapi saia rase sgt enjoy coz da lame kot xbejalan mcm niey. hari ni aq telah memontengkan diri aku dari datang keje. haha. xde la . actually aku ad intebiu kt johor port. so, aq pg la, xkan la nak tolak rezeki kan. giel ah. first time aku masuk johor port tu, maksud aku, dekat area2 kontena tu. pehh.. jakon kejap aku bile tengok kontena kontena besa tu. mak aku pon terpegun kejap (eceh). tapi sies. xcaye tengok pic bawah ni.

*aku tak tipu kan. ^^

babak dua ::
after aku abes intebiu tu, lokasi aku seterusnye adalah angsana. *idea my mom oke* aku bergerak dengan konfidentnye. sampai dalam pukul 12.30, start bejalanjalan, usha sane, usha sini, gile ah, rambang mate bile tengok kedaikedai yg da start jual baju raye, rase mcm nak beli sumenyee.. sume cantikk. *seb bek lom gaji*. oke. aku nak cite sal satu kedai yg aku rase design laen dari yg laen. antara nye pinggan mangkuk yg ad. mcm yg
mak aku beli nie. *jap g aku letak pic nye* mcm english style bole tak. one set. pehh.. tertarik aku ntok mengusha lebih lanjut ap yg dlm kedai ni. macammacam bende ble kite dapat dari kedai ni taw. *Romantika nme kedai ni* rase cam nak beli je sume tu. ^^


*aku sangat tertarik akan mangkuk yg sudu tu oke. cute. ^^ *

babak tiga::
ini adalah babak yang paling best sekali aku rase.. my mom beli kan hadiah hari jadi walaupun da seminggu lepas oke. xmahal tapi sgt berharga. jam tangan. aku sememangnye suda lame mengidamkan jam tangan baru memandangkan jam tangan yang lama suda 8 tahun saia memakai nye oke. thanks mak.. sayangmaksangatsangat.mmuuahh. ^^

*xmahal tapi berharga*

Selesai sketsa ntok hari ni. **







No comments:

Post a Comment